Laadukkaasti perille

Teksti Oodia/Heta Jyrälä | Kuvat Jape Tiitinen | Kaupallinen yhteistyö

Mittarikyyti kuljettaa sujuvasti kotiin, asioille ja palavereihin.

Kuljettaja takseineen odottaa aina siellä, missä tarvitaan. Näppärä ennakkotilaus varmistaa, että lentokoneen tai junan saapuessa kyyti liikahtaa välittömästi oikeaan suuntaan ilman lisämaksuja. Kuirin Taksipalvelun voi tilata ennakkoon todella helposti kotisivujen kautta tai vaikka WhatsApp-mobiilisovelluksella.

– Ihmiset ovat kokeneet palvelun käteväksi, Jukka Kuiri kertoo.

Yrittäjä Jukka Kuiri panostaa henkilöstön kehittämiseen ja laadukkaaseen palveluun. Kuva Jape Tiitinen

 

Taksikyyti on myös turvallinen valinta. Kuiri kertoo, että matkustaminen onnistuu myös täysin ilman kontaktia kuljettajan kanssa. Etupenkin ja matkustajan välissä on kuusi millimetriä paksu suojaava pleksi. Myös maskeja on tarjolla, jos asiakas haluaa sellaista käyttää.

– Pleksin läpi kulkee myös lähimaksu, joten siinäkin säästyy ylimääräisiltä ihmiskontakteilta, Kuiri vinkkaa.

Vaikka autoja on aiemminkin siivottu säännöllisesti, nyt puhdistukseen ja desinfiointiin on kiinnitetty erityistä huomiota. Kuirin mukaan kuljettajat käyvät läpi ovenkahvat, maksupäätteet, vyönsoljet ynnä muut kosketukselle alttiit pinnat.

– Varsinkin vanhukset ovat olleet huolissaan, mutta suhteessa joukkoliikenteeseen takseissa on huomattavasti pienempi tartuntariski. Ja pääseehän sillä ovelta ovelle ja vaikkapa apteekkiasioille, kertoo Kuiri.

Kuirin Taksipalvelu on kuopiolainen perheyritys, joka on nykyisin osa Ykkösmatkat konsernia. Kuirin mukaan toiminnassa on keskitytty laadukkaaseen palveluun. Henkilöstö on jopa yhdessä luonut kuljettajan laatumanuaalin, jossa yrityksen toimintatavat on avattu kirjallisesti.

– Asiakkaat myös arvostavat, että ammattitaitoiset kuljettajamme ovat aina siististi pukeutuneita ja autot ovat aina edustuskunnossa, Kuiri iloitsee.

Kuirin Taksipalvelu
Puh. 040 733 8321
info@kuirintaksipalvelu.fi
www.kuirintaksipalvelu.fi